tiistai 22. marraskuuta 2011

Salainen leivontaystävä - marraskuun paketti

Kuten näkyy, olen taas mukana salaisessa leivontaystävässä. Tällä kertaa kierros kestää marraskuusta tammikuulle. Sain ensimmäisen pakettini uudelta salaiselta ystävältäni. Marraskuun teemana on lempivärit ja minä olin tainnut listata lempiväreikseni harmaan ja sinisen lisäksi punaisen. Ja minähän pidän punaisesta, sellaisesta kunnollisesta kirkkaasta ja tummasta väristä, ennen kaikkea keittiössä ja muutenkin sisustuksen piristyksenä. Paketista löytyikin tosi kivoja ja iloisia punaisia juttuja sekä tietysti herkullisia ohjeita. Kiitos!


Paketista löytyi:
- Iloinen kortti, jossa on herkullisen näköinen kakku ja mukava tervehdys.
- Punaista marsipaania. Tämä on oikeastaan tosi hyvä juttu minulle. Minä kun en oikeastaan tykkää marsipaanista, tai niin ainakin kuvittelen, joten nyt on hyvä hetki kokeilla tälläkin tuotteella jotain leivontaa. Tai sitten teen siitä vain marsipaaniruusuja... joita on pitänyt niitäkin kokeilla jo pitkään.
- Paketti digestive-keksejä. Näistä voisi tehdä jonkun juustokakun pohjan.
- Levy tummaa suklaata. Tämä menee varmaankin leivontaan, vaikka siihen mutakakkuun jonka ohje tuli paketin mukana.
- Pussillinen Marianneja. Kyllä, nämä ovat herkkua. Pidän tosi paljon kaikista minttu- ja piparminttukarkeista ja kun vielä pidän suklaastakin niin piti laittaa pussi piiloon kaappiin etten ihan heti tuhoa.

4 kommenttia:

  1. On tosiaan. Ja joulun väreissä, piristää harmaata marraskuuta :)

    VastaaPoista
  2. Kiva kun oli mieluinen paketti. Seuraavaa pakettia jo täällä kovasti sinulle suunnittelen. Näköjään tuo Smartpostikin toimii hyvin. Taidan lähetellä sillä jatkossakin kun minua ei kovastikkaan nuo asiamies postit nappaa. Sly:si

    VastaaPoista
  3. Pistä Smartpostiin vaan. On paremmat aukioloajat ja viesti tulee suoraan kännykkään :)

    VastaaPoista